A Vitéz Kürtősnél nagyon fontosnak tartjuk az állandó tanulást, hogy mindig fejlődjünk, vegyünk példát a tapasztaltabb, nagyobb cégektől, hogy folyamatosan olvassunk, ismereteket adjunk át egymásnak, vagy akár külső segítséggel fejlesszük magunkat, hogy tudjunk mindig jobb és még jobb csapattá válni.
Pár éve nyelvi képzéseket tartottunk a Vitéz Kürtős kollégáknak, amire még időnként visszatérünk, de a tavalyi célkitűzésünk az volt, hogy a belső kommunikációnkat és önmagunkat fejlesszük, hogy a szakmánk - a vendéglátás - éppen aktuális problémáit és az abból adódó konfliktus helyzeteket tudjuk jobban kezelni.
            Így a 2021-2022-es évben a következő képzéseket hívtuk segítségül.
Képzések elnevezése és célja:
Stresszkezelés képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a munka során előforduló stresszhelyzetek kezelésének módjait, felismerjék a jeleit és megelőzzék a kiégési szindrómát. Ismerjenek meg hatékony eszközöket a munkatársak közötti konfliktusok feloldására, a munkatársak és ügyfelek közötti higgadt kommunikáció elősegítésére stresszes helyzetekben.
Kommunikáció és kompetenciafejlesztés képzés célja, hogy a képzésben résztvevők fejlesszék kommunikációs készségeiket, és megismerjék a konfliktuskezelési technikákat.
Személyiségfejlesztő képzés célja, hogy a résztvevők többek között fejlesszék személyiségük működését, kommunikációjukat, etikus magatartásukat.
"Építsük együtt Magyarországot!"
A szerződött támogatás összege: 6.107.318 Ft
Kedvezményezett neve: Földijó-Gasztro Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
            A képzések alatt részletesen megismerkedtünk az alábbiakkal:
Stresszkezelés: stressz, stresszorok, problémamegoldás, feladattal kapcsolatos stresszorok, stresszállapot jelei, következményei, versengés és együttműködés, mint stresszkeltő faktorok, megküzdés, asszertivitással az erőszak ellen, segítés, előítéletek stb.
Kommunikáció és kompetenciafejlesztés: A kommunikációs modell, Az adó-vevő szerepe, Verbális és nonverbális kommunikáció, Egy- és kétárnyú kommunikáció, A testbeszéd szabályai, A modern kommunikációs eszközök szabályai Empátia, Aktív hallgatás, Kérdezéstechnika, Információtorzulás, Szerepléstechnika, Viselkedésminták, Konfliktuskezelési módszerek, Konfliktuskezelés a csoportban
Személyiségfejlesztő képzés: A személyiség működése, Önismeret, A kommunikáció sajátosságai, Hallgatási készségek, Kérdezéstechnika, Konfliktusok értelmezése, Etikus magatartás, Megoldási stratégiák, Moderáció, Fejlesztési terv
A képzések befejezési dátuma: 2022.11.08.
Köszönjük a UKNOW Kft. nek a segítséget!
                    
                    
                    
                    