Ő biztosítja, felügyeli a táblázatainkat, informatikai rendszereinket, melyek segítik a kollégáink munkáját. Biztosítja a különböző alapanyagok és készletek megrendelését, nyilvántartását. Számláz, előkönyvel, valamint nála csörög be a Vitéz Kürtős ügyfélszolgálati telefonja is, ahol kürtőskalácsot, faszenet, kitelepülést vagy egyéb szolgáltatásunkat rendelhetik meg.
Ez az egyik legérdekesebb, legizgalmasabb munkakör a Vitéz Kürtős csapatában!
A cég két ügyvezetője mellett dolgozhatsz, ahol első kézben születnek a legújabb ötletek, rendszerek, a nyomot hagyó, hosszútávú értéket képviselő stratégiák, melyek meghatározzák a cégünk jövőjét.
Itt benne lehetsz az ügyeink közepében, gyakran van alkalom az értékelésekre, elismerésekre is. A kihívásokkal teli, az összetett, mozgalmas munka mellett, ha tanulni, fejlődni akarsz a gyakori visszajelzések alapján, megtalálhatod a munkahelyi biztonságát, hogy otthonosan tudj mozogni egy inspiráló, fejlődő környezetben.
Kit keresünk?
Fontos, hogy nem egy segítőt szeretnénk felvenni, aki a mindenható vezetőt segíti, hanem aki ismeri cégünk értékeit és célkitűzéseit, és ennek alapján önállóan tud gondolkodni, tervezni, motiválni saját magát és munkatársait. Nem rutinszerűen végzi a munkáját, megtanulva ezeket, hanem egy jól működő, átlátható rendszerben rögzítjük a feladatokat, folyamatokat, hogy mindenki számára elérhető legyen.
A kollégákat megtanítjuk azokra a feladatokra, készségekre amelyek hosszú évek alatt váltak tudás alapú tapasztalattá, hogy szükség esetén bárki el tudja végezni ezeket a feladatokat.
Kis és családias cég vagyunk ahol a felelősségek, feladatok körbe érnek, de ezeket el kell végezni, ezért felelősségteljes, végeredményre koncentráló munkatársra van szükségünk.
Milyen az ideális Vitéz Kürtős irodai munkatárs?
Ha elképzeljük az ideális irodai asszisztenst, akkor egy motivált, energikus, közös célért dolgozó, mosolygós, kedves, türelmes, másoknak segíteni akaró embert látunk.
Az irodánk, telephelyünk bemutatórémként is funkcionál, ahová vásárlók, érdeklődők jönnek akiket kiszolgálunk és információkkal látunk el.
Fontos a jó megjelenés, a termékek ismerete, és az információk érthető átadása. Termékeink, rendszereink a kornak megfelelően folyamatosan fejlődnek, változnak ezért nekünk is folyamatosan tanulni, fejlődni kell, nyitottnak lenni az újdonságokra. Cégünknél folyamatos képzések, termék és rendszerismertetők vannak, melyeket minden munkatársunknak meg kell ismernie és szükség esetén továbbadnia tudását a kollégáknak.
Lazán és jókedvűen, lelkesedéssel végzi a dolgát, de elfogadja, hogy kiemelkedő eredményeket kemény munkával és fegyelmezett cselekvéssel, következetességgel lehet elérni.
Munkaidő: Hétköznap 8-17 óra között, ebédidővel, szünetekkel, ebédszünettel együtt. Esetenként hétvégi, rendezvényeken részt lehet venni, évi néhány alkalommal. A saját szervezésű rendezvényeken kötelező a részvétel.
Figyelembe kell venni, hogy a karácsony, húsvét, szilveszter, nemzeti ünnepek kiemelt időszakok, ezeken nem tudunk hosszabb szabadságot adni.
Jövedelem csomag: Fizetés nettó 380 000 Ft az első 3 hónapban, utána megegyezés szerint növekszik + havi 30 000 Ft. SZÉP kártya juttatás, BKV bérlet vagy üzemanyag támogatás, magán egészség és baleset biztosítás havi 17 000-26 000 Ft értékben. Céges telefon.
Évvégi és egyéb bónuszok az eredményesség függvényében. Rendezvényeken való részvétel, hétvégi felárral további plusz jövedelmet eredményezhet.
Karrier építés, lehetőségek: Cégünk céljai eléréséhez egy jól meghatározott stratégiát követ, ami alapján folyamatosan bővíti csapatai, munkatársai számát. A közeljövőben műszaki munkatársat, karbantartót, irodavezetőt, rendezvényszervezőt, értékesítőt, oktatót, kürtőskalács sütő egységeinkbe, csapatainkba vezetőket és tagokat keres.
Ennek alapján a cég belső köreiből szeretnénk kiválasztani a felmerülő pozíciókra legalkalmasabb munkatársakat.
Munkába állás kezdete: Azonnal, vagy megegyezés szerint. Az első 3 hónapban a jelentkező, egy betanítási, mentori időszakon vesz részt. Utána is egy folyamatos tanulási, coaching folyamat van a vezetőkkel és munkatársakkal, vagy egyéb oktatási intézményekkel, oktatókkal.
Mit várunk el az ideális irodai asszisztenstől?
- Felelősség, pontosság, elszámoltathatóság
- Gyors probléma megoldóképesség
- Számítógép és táblázat kezelésben jártasság vagy fogékonyság
- Kedves, kommunikatív személyiség, akivel a vásárlók, munkatársak és partnerek könnyen tudnak szót érteni
- Képes önállóan dolgozni, döntéseket hozni, felelősséget, kockázatot kell tudni vállalnia
- Szorgalmasna, rendszerető, rendezett
- Alap szintű angol tudással rendelkezik
- Rugalmas, a vendéglátás változó körülményeinek megfelelő kezeléséhez
- Fegyelmezett és együttműködő a szabályaink betartásához
- Energikus, motivált, bizonyítani vágyó, hogy ezt a nehéz, kihívásokkal teli munkát elvégezze
Ha érzed a vágyat hogy a Vitéz Kürtős csapatának hasznos tagja légy, a vezetőség mindent meg fog tenni, hogy a legalkalmasabb munkatárs váljon belőled.
Készen állsz rá?
Akkor jelentkezz az alábbi űrlap kitöltésével!